persona's in outsourcing service
klok Leestijd is 1 minuten

 

 

 

 

 

 

Wat zijn Persona’s in Outsourcing Services

 

Wat zijn persona’s in Outsourcing Service?

Persona’s zijn op research gebaseerde archetypische representaties van:

  • Wie gebruikers zijn?

  • Wat willen zij/proberen zij te doen?

  • Welke doelen sturen hun gedrag?

  • Hoe denken ze over de dienstverlening?

  • Hoe nemen ze diensten af?

  • Waarom besluiten ze tot afname van een dienst?

  • Waar, op welke plaats nemen zij die dienst af?

  • Via welke hulp/communicatiemiddelen werken ze met de dienst?

Persona’s hebben niets te maken met profiling (zoals in Marketing) maar alles met gedrag voor, tijdens en na de service afname.

 

Meer informatie hierover vind je in de gids over Customer Journey Management

 

 

Terug van Persona’s in Outsourcing Service naar Relatiemanagement bij Outsourcing

 

 

 

 


inzetbaar

 

Slagkracht 14 dagen eerder ontvangen?

Klik hier voor een betaald abonnement


 

Inspiratie & Slagkracht binnen handbereik

Ruim 2000 collega's ontvangen gratis elke 14 dagen Slagkracht-Outsourcing tips, gidsen en de juiste methoden.

Sluit je ook aan!

Invalid Input