Opleiding voor Outsourcing Callcenters & Klantenservice

Heb jij te maken met Outsourcing van klantenservice, d.w.z. Callcenters en Monteurs? Met Regie en Demand Management?

 

Opleiding Outsourcing van Klantenservice

 

Loop je er tegen aan dat alle issues die bij Outsourcing van traditionele stafdiensten optreden hier ook optreden?

En dat het bij callcenters en bij monteurs allemaal nog net iets complexer is?

Dat klopt.

Outsourcing van Callcenters, klantenservice en Monteursorganisaties is complexer dan reguliere Outsourcing

 

Daar zijn redenen voor:

  1. Er treedt direct klantcontact op. Er is dus meer afbreukrisico.

  2. Er zijn schijnbaar onvoorspelbare fluctuaties in de klantvraag en om het effici├źnt te houden moet men daar op kunnen inspelen.

  3. Er ligt meer druk op planning, ketenbesturing en Demand Management.

 

Het goede nieuws is dat wij van Slagkracht Management als eerste en enige in Nederland die speciale aspecten aanbieden in het programma van deze opleiding.

Ons advies: volg eerst de tweedaagse training/opleiding in Sourcing Regie en Demand Management.

Voor meer informatie over de Opleiding volg je deze link

 

In vervolg op die training kunnen wij je in een halve dag de fine kneepjes van sturen op sterk fluctuerend werk leren. Tijdens de training kun met de trainer over de details overleggen. Je kunt ook NU via deze link rechtstreeks je vragen voorleggen.

 

 

Terug van Outsourcing van klantenservice naar Slagkracht Outsourcing Opleidingen