Management Methoden die het verschil maken bij Outsourcing (137 pagina's)

 

 

management methoden die het verschil maken bij outsourcing

 

Management Methoden die het Verschil Maken bij Outsourcing is een concept versie van mijn nieuwe boek. Dit concept is eerlijk en helder over de heikele kwestie van het managen van uitbesteed werk en – nog veel belangrijker – hoe je daar een succes van maakt.

In dit eboek word je meegenomen op een ontdekkingsreis naar het ontstaan van teleurstellende uitbestedingen. De reden en zeker ook, het nut van teleurstellende resultaten. Wie zegt dat teleurstellende resultaten alleen maar slecht zijn? Natuurlijk kies je er niet voor, maar het is er, wat kun je ervan leren? Wat vertelt het je over jullie wijze van uitbesteed werk managen?

De zoektocht waar deze vragen toe leiden, nodigt je als lezer uit om meer kennis op te doen en om te ontdekken welke management methoden werkelijk passend zijn. Deze kennis biedt een belangrijke basis die nodig is om wél een succes van uitbesteed werk te kunnen maken en dat succes ook vast te houden.

 

In het eboek komt o.m. aan bod:

  • Dat problemen met uitbesteed werk een symptoom zijn. Symptomen bestrijden helpen je niet. De kunst is de kwaal in de Regie en Demand Management praktijk te onderkennen en die op te lossen.
     

  • Dat prestaties van uitbesteed werk verbeteren en de strijd aangaan met je leverancier vaak mislukt. Dat komt doordat je daarbij eigenlijk alleen maar jullie eigen tekortkomingen accentueert.
     

  • Dat, hoewel je in een oogwenk kunt besluiten om de prestaties van uitbesteed werk te verbeteren, jouw organisatie met name en ook de organisatie van je leverancier daar wel een paar maanden hard werken voor nodig hebben.
     

  • Dat de leveranciers in ICT, Facilitaire diensten, Call centers, HRM, BPO diensten etc. geen belang hebben bij jullie wensen over dienstverlening. Zij spinnen zelfs garen bij jullie onvermogen die wensen te managen. Dat managen van die wensen moet je dus zo snel mogelijk leren!
     

  • Dat grote adviesbureaus ook hun eigen belangen hebben (zij moeten ook geld verdienen) en daarom in hun publicaties en rapporten niet altijd het hele verhaal vertellen.
     

  • Dat we met z’n allen al decennialang op het verkeerde been gezet zijn door de zienswijze dat uitbesteden naar meer kwaliteit en lagere kosten zal leiden.
     

  • Dat de nadruk op Regie en Suppliermanagement niet kunnen werken om een veelheid van redenen en dat je die benadering daarom beter snel bij kunt sturen.

 

Klik hier voor:

Het inkijkexemplaar van Management Methoden die het Verschil Maken bij Outsourcing
 

Voor wie is het eboek bedoeld?

 

Of vul hier je naam en mailadres in zodat we dit eboek naar je toe kunnen zenden:

 bonus.250.trans

 

 

 

Voornaam

E-mailadres

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voor wie is het eboek,

Management Methoden die het Verschil Maken

bij Outsourcing, geschreven?

 


 

Dit eboek is geschreven voor alle managers die met uitbesteed werk te maken hebben!

 

Of je nu ernstige problemen en tekortkomingen met uitbesteed werk ervaart, of alleen maar tegen een paar kleine ergernissen aanloopt die je nu wel een keer wilt kwijtraken, dit eboek helpt je de antwoorden te vinden waar je naar op zoek bent.

 

Je leert wat voor jullie kan werken en waarom je tot nu liep te tobben met je uitbesteding. Na het lezen van het eboek hoef je geen angst meer te hebben voor eindeloze discussies met de leverancier en ook niet voor de beruchte meerwerk kosten. Je weet dan feilloos de praatjes van servicemanagers en accountmanagers te doorzien want:

 

Regie & Suppliermanagement werkt niet

 

Je ergernissen en teleurstellende KPI’s zijn niet de kwaal,

ze zijn slechts het symptoom

 

Zet de effectiviteit van jullie bedrijfsvoering voorop en je gezonde

 uitbesteding volgt

 

Koos Overbeeke neemt je mee in een zienswijze die je helpt om de goede relatie met je leveranciers op te bouwen of te herstellen. Daardoor kunnen jullie vanuit wederzijdse waardering en respect een gezonde werkrelatie hervinden.

 

Door het eboek te lezen kun je zoveel meer bereiken dan alleen betere resultaten. De handvatten die Koos in dit eboek aanreikt helpen jullie om zowel strategisch als operationeel in balans te komen zodat jullie werkelijk goed en op een leuke manier gaan samenwerken!

 

Koos leert je aan de hand van door hem naar Nederland gehaalde en op de Nederlandse situatie aangepaste methoden een succes van jullie uitbesteding te maken.

 

Vul hier je naam en mailadres in zodat we dit rapport naar je toe kunnen zenden:

 bonus.250.trans

 

 

Voornaam

E-mailadres

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terug van management methoden die het verschil maken bij outsourcing naar Boekenkast