Consultancy 

 

 

 

Hemel op aarde of diepe treurnis,

of Slagkracht in Regie & Demand Management op Outsourcing en SSC

 

Mijn eerste ervaringen

Mijn eerste ervaring met outsourcing kan ik samenvatten met: diepe treurnis. Het was in 2002 en ik was ingehuurd door KPN. Die klus leverde mij anderhalf jaar getob, brandjes blussen, spoedoverleg, escalatieoverleg en teleurgestelde gebruikers en business managers op. 

 

Als je dan anno nu naar de aanbiedingen van Outsourcing dienstverleners kijkt dan lijkt de hemel op aarde mogelijk   

Er is zeker ook veel veranderd en verbeterd sinds 2002.

Maar hemel op aarde is het zeker nog niet. Kijk je naar de aanbiedingen die grote ICT en Facilitaire providers doen dan zie je beloftes die meestal niet waargemaakt worden.

Het is niet helemaal eerlijk om hierbij de beschuldigende vinger naar die providers te wijzen. Heel vaak zijn het namelijk uitbesteders die in de contractering en in de aansturing van leveranciers steken laten vallen.

Wil je snel verbetering in jullie situatie brengen dan kan kunnen wij je daar bij helpen. Neem even contact op voor een vrijblijvende verkenning.

-
Koos Overbeeke


  Koos Overbeeke als spreker uitnodigen voor jullie event

 

 

 


Overzicht van enkele mogelijkheden

(contact opnemen voor andere mogelijkheden)

 

Subcategorieƫn

 

 


 

Blijf goed geĆÆnformeerd

 

Twintig keer per jaar een nieuwe publicatie met tips en aanwijzingen voor een succesvolle Outsourcing praktijk.

 

Voornaam
Mailadres