Relatiemanagement bij structureel uitbesteden van werk middels Outsourcing, Offshoring of een SSC (GR)


Relatiemanagement is een bron van veel problemen die organisaties met hun dienstverlener ervaren. Relatiemanagement of gekneveld relatiebeheer?

Voor een belangrijk deel worden die dan veroorzaakt door geneveld relatiebeheer dat resulteert in:

  • structurele slechte prestaties van de leverancier/dienstverlener

  • gevoel dat men de grip kwijtraakt

  • onnodig veel escalaties.

Kortom, er is werk aan de winkel. In deze sectie van Slagkracht-Outsourcing.nl vindt u de informatie waarmee u grip op deze materie krijgt.




Customer Journey Management

Waarom is Customer Journey Management belangrijk voor Outsourcing of SSC en wat is het? Waarom is het belangrijk voor jouw organisatie?

Hoe voorkom je afbraak in de relatie met een Outsourcing dienstverlener


Hoe voorkomen wij dat de relatie met een Outsourcing dienstverlener vervalt van (business)partner naar een traditionele leveranciersrelatie?

 


 

 

contactSlagkracht Management;dm opleiding

 Consultancy, Opleidingen en Implementatie Service

voor Governance (Regie) en Demand Management

bij Outsourcing en SSC

 

Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer informatie of bel even