Opleiding voor Outsourcing van Klantenservice

Heb jij te maken met Outsourcing van klantenservice, d.w.z. Callcenters en Monteurs? Met Regie en Demand Management?

opleiding voor Outsourcing van klantenservice

 

Loop je er tegen aan dat alle issues die bij Outsourcing van traditionele stafdiensten optreden hier ook optreden?

En dat het bij callcenters en bij monteurs allemaal nog net iets complexer is?

Dat klopt.

Outsourcing van Callcenters en Monteursorganisaties is ook complexer.

Daar zijn twee redenen voor:

  1. Er treedt direct klantcontact op. Er is dus meer afbreukrisico.

  2. Er zijn schijnbaar onvoorspelbare fluctuaties in de klantvraag en om het efficiƫnt te houden moet men daar op kunnen inspelen. Er ligt meer druk op planning, ketenbesturing en Demand Management want het is wel voorspelbaar.

Het goede nieuws is dat de Opleiding Regie en Demand Management als eerste in Nederland die speciale aspecten meeneemt in het programma van deze opleiding.

 

Voor meer informatie over de Opleiding Regie en Demand Management volg je deze link

 

 

 

Terug van Outsourcing van klantenservice naar Slagkracht Outsourcing Opleidingen

 

 

 

 


 

 

contactSlagkracht Management;dm opleiding

 Consultancy, Opleidingen en Implementatie Service

voor Governance (Regie) en Demand Management

bij Outsourcing en SSC

 

Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer informatie of bel even